Radegast vybízí k „lidové tvořivosti“
O netradiční přístup k reklamním mediím se snaží pivní značka Radegast z pivovarnické skupiny Plzeňský Prazdroj. Pivovar oslovil více než 10 škol z celé republiky s projektem realizace výtvarného řešení velké billboardové plochy (5,1 x 2,4 metru) na téma „Žízeň po životě“.
V největších městech severní Moravy se tak objevilo několik zcela originálních billboardů, které mají být i jakýmsi protikladem ke „sprejerským“ aktivitám. Porota složená ze zástupců marketingu značky Radegast dostala k vyhodnocení celkem 70 prací, z nichž pět mladých dospělých výtvarníků realizovalo své návrhy. Ručně pomalované billboardy jsou k vidění až do konce července 2002 jak ve vybraných městech severní Moravy – Ostravě, Opavě, Karviné, Frýdku-Místku, Kopřivnici, Dobré, Kroměříži a ve Zlíně, tak na WWW stránkách značky Radegast. Zároveň probíhá hlasování veřejnosti (motivované drobnými dárky) o nejzdařilejší billboard a vítěz vyhraje stáž na některé z výtvarných škol dle svého osobního výběru.
-bob-
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
