Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Radegast vybízí k „lidové tvořivosti“

Redakce MAM12. 7. 2002

O netradiční přístup k reklamním mediím se snaží pivní značka Radegast z pivovarnické skupiny Plzeňský Prazdroj. Pivovar oslovil více než 10 škol z celé republiky s projektem realizace výtvarného řešení velké billboardové plochy (5,1 x 2,4 metru) na téma „Žízeň po životě“.

V největších městech severní Moravy se tak objevilo několik zcela originálních billboardů, které mají být i jakýmsi protikladem ke „sprejerským“ aktivitám. Porota složená ze zástupců marketingu značky Radegast dostala k vyhodnocení celkem 70 prací, z nichž pět mladých dospělých výtvarníků realizovalo své návrhy. Ručně pomalované billboardy jsou k vidění až do konce července 2002 jak ve vybraných městech severní Moravy – Ostravě, Opavě, Karviné, Frýdku-Místku, Kopřivnici, Dobré, Kroměříži a ve Zlíně, tak na WWW stránkách značky Radegast. Zároveň probíhá hlasování veřejnosti (motivované drobnými dárky) o nejzdařilejší billboard a vítěz vyhraje stáž na některé z výtvarných škol dle svého osobního výběru.

-bob-

×

Dobrá značka jen tak nevymře

Starší článek

Značková restaurace Belgian Beer Café na startu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více