Rada hrozí odnětím licence TV Nova

11. 7. 2002 15:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání vyzývá všechny účastníky sporu o TV Nova, aby se zdrželi jakýchkoli kroků, které by porušovaly licenční podmínky nebo vedly k narušení či ohrožení vysílání TV Nova. V opačném případě je Rada připravena okamžitě přijmout příslušná – a to i ta nejtvrdší – zákonná opatření a uložit odpovídající sankce za porušení zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání.

Podle sdělení mluvčího rady Pavla Baráka rada zaujala tento postoj vzhledem k pokračujícímu neuspokojivému vývoji situace okolo TV Nova. Ten by ve svém dopadu mohl vážně ohrozit stabilitu českého mediálního trhu.

Situace ve společnosti držící licenci na vysílání této největší komerční televize je od včerejšího dne ještě komplikovanější. Společnost PPF totiž tvrdí, že ovládá majoritní podíl v CET 21. MEF Holding, kontrolující servisní společnost Česká produkční, však tvrzení PPF jednoznačně odmítá.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.