První z řady novinek Mazdy na českém trhu

9. 7. 2002 11:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Koncept Nature Positive – od myšlenky k akci

Den Země je ve společnosti Mattoni 1873 každý den, sahá od cirkularity a snižování uhlíkové stopy až k obraně biodiverzity.

Reklama
SDG

Včera byla v  České republice slavnostně uvedena do prodeje novinka ve střední automobilové třídě – Mazda 6. Tento model je prvním článkem řetězce nových výrobků, které reprezentují návrat k tradiční image značky, kterou formovaly sportovní vozy jako např. Mazda RX-7 nebo MX-5.
Mazdou 6 vstupuje japonský výrobce na trh se sloganem Zoom-Zoom (jedná se o slovo, které děti v anglicky hovořících zemích používají, když imitují zvuk motoru vozu). Její prodej na českém trhu byl odstartován slavnostní dealerská konferencí sítě Mazda v ČR, na kterou dnes naváže spanilá jízda 30 vozů v dopoledních hodinách v doprovodu „hlídky“ rádia Hellax přes Opavu, Dolní Benešov a Ostravu, tedy města, kde má Mazda své autorizované prodejny a servisy.

-bob-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.