Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

První ročník cen cK Calvin Klein má vítěze

Redakce MAM8. 7. 2002




Značka hodinek ck Calvin Klein watches vyhlásila vítěze prvního ročníku soutěže pro mladé začínající umělce – studenty z ateliéru grafického designu Fakulty užitého umění a designu University J.E. Purkyně. Stal se jím Jiří Pálka.


Cílem soutěž bylo získat přehled o kreativitě mladých studentů, představit jejich tvorbu a talent odborné i širší veřejnosti. Zadáním pro studenty bylo inspirovat se charakteristikou hodinek značky cK Calvin Klein a pokusit se svým návrhem co nejvíce vystihnout spojení čtyř slov – čisté, minimalistické, současné a sexy (které jsou zároveň reklamním sloganem značky), ale i tím, jak své výtvory charakterizuje návrhář Calvin Klein. Navíc bylo jejich úkolem spojit návrh s vlastní představou o čase. Porota byla sestavena z řad odborníků, novinářů a zástupců značky cK Calvin Klein watches. Porotě předsedal Francois Nunez, kreativní ředitel značky a blízký spolupracovník návrháře Calvina Kleina. Vítěz Jiří Pálka získal hodinky cK v hodnotě 10 tisíc korun. V rámci soutěže proběhl také workshop studentů s Francoisem Nunezem. Výstava prací všech finalistů se uskutečnila v budově Expa 58 v Letenských sadech.


Ck Watch byla založena v roce 1997 spojením společnosti Calvin Klein s výrobcem hodinek The Swatch Group, do které patří mino jiné také hodinky Longines, Omega, Swatch, Rado, Tissot a další. Výhradním distributorem značky na českém trhu je společnost Hibernia.


-gs-


calvinklain_inzerat.jpg



×

Indie otevírá trh s tištěnými médii

Starší článek

Reklamní příjmy letos celosvětově klesnou

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více