Profit povede Martin Schmarcz z České televize

26. 7. 2002 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Martin Schmarcz, který dosud působil v publicistice České televize, povede od 1. srpna týdeník Profit. „Od 1. srpna se manažerem redakce týdeníku Profit stává Martin Schmarcz. Vybrán byl na základě výběrového řízení a nastupuje do funkce se všemi pravomocemi šéfredaktora,“ informovalo vydavatelství týdeníku Profit.
Schmarczovým úkolem bude vytvořit z tohoto ekonomického titulu s dvanáctiletou tradicí plnoformátový týdeník pro drobné a střední podnikatele. Prioritami budou aktuální informace a analýzy a poskytování informačního servisu souvisejícího s podnikáním.
Sedmatřicetiletý Schmarcz působil nejprve jako externí spolupracovník a později jako interní reportér publicistické reportáže pro Českou televizi, konkrétně pro pořady Fakta a Tady a teď. Je rovněž znám jako autor politických komentářů, zejména v Mladé frontě Dnes a Lidových novinách.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.