Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Privátní značka Tesco se osvědčila

Redakce MAM25. 7. 2002

Na základě velkého zájmu ze strany zákazníků o výrobky nesoucí vlastní značku Tesco společnost Tesco Stores ČR rozšířila řadu vlastní značky o dalších 300 výrobků. Celkově tak nabídka ve všech cennových kategoriích (Tesco výhodný nákup, Tesco, Finest) činí více než 630 výrobků.
Tesco výrobky zpravidla svou kvalitou odpovídají značkovým výrobkům, jejich cena je však v průměru o 20 % nižší. Podle prvních průzkumů zákazníci v Čechách při koupi nápojů dávají přednost džusům, limonádám či kolovým nápojům značky Tesco. Na Moravě patří mezi nejoblíbenější nápoje ochucené minerálky nabízené pod jménem společnosti .
Největší zájem o koupi výrobků Tesco vlastní značky ze strany zákazníků se projevil mezi pochutinami. Od uvedení na trh (10. dubna 2002) zákazníci nakoupili více 2,4 tuny smažených bramborových chipsů. Znamená to, že v průměru tak zákazníci denně koupili v některém z devíti hypermarketů či šesti obchodních domů Tesco po celé České republice 23,5kg chipsů. Ukazuje se, že zákazníci rádi experimentují a ochutnávají nové příchutě – mezi nejoblíbenější patří sýr a cibule.
Výrobcem žádaných bramborových chipsů je společnost Perri Crisps & Snacks, jejíž obrat v tomto roce díky spolupráci s řetězcem Tesco narostl o 19 %.

-bob-

×

Haltmarová odchází ze Seznamu.cz

Starší článek

Portál veřejné správy se 7000 adresami vznikne do podzimu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více