Privátní značka Tesco se osvědčila
Na základě velkého zájmu ze strany zákazníků o výrobky nesoucí vlastní značku Tesco společnost Tesco Stores ČR rozšířila řadu vlastní značky o dalších 300 výrobků. Celkově tak nabídka ve všech cennových kategoriích (Tesco výhodný nákup, Tesco, Finest) činí více než 630 výrobků.
Tesco výrobky zpravidla svou kvalitou odpovídají značkovým výrobkům, jejich cena je však v průměru o 20 % nižší. Podle prvních průzkumů zákazníci v Čechách při koupi nápojů dávají přednost džusům, limonádám či kolovým nápojům značky Tesco. Na Moravě patří mezi nejoblíbenější nápoje ochucené minerálky nabízené pod jménem společnosti .
Největší zájem o koupi výrobků Tesco vlastní značky ze strany zákazníků se projevil mezi pochutinami. Od uvedení na trh (10. dubna 2002) zákazníci nakoupili více 2,4 tuny smažených bramborových chipsů. Znamená to, že v průměru tak zákazníci denně koupili v některém z devíti hypermarketů či šesti obchodních domů Tesco po celé České republice 23,5kg chipsů. Ukazuje se, že zákazníci rádi experimentují a ochutnávají nové příchutě – mezi nejoblíbenější patří sýr a cibule.
Výrobcem žádaných bramborových chipsů je společnost Perri Crisps & Snacks, jejíž obrat v tomto roce díky spolupráci s řetězcem Tesco narostl o 19 %.
-bob-
Podobné zprávy
Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?
V marketingu se více soustředíme na značku
