Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Playboy chce fotit zaměstnankyně zkrachovalého Superu

Redakce MAM18. 7. 2002

Časopis Playboy, patřící do portfolia vydavatelství Axel Springer Praha, se nechal inspirovat úspěchem fotoseriálu, který srpnový americký Playboy věnoval pracovnicím zkrachovalé firmy Enron, a rozhodl se pro český Playboy vyfotografovat ženy, jež pracovaly pro dnes již bývalý deník Super.
“Zaměstnankyně tohoto deníku mají jedinečnou možnost. Stačí, aby do redakce českého Playboye poslaly své dvě fotografie a prokázaly, že pracovaly pro Super. Playboy pak s vybranými kandidátkami za honorář připraví kolekci snímků pro nejbližší vydání,” sdělil M&M Jiří Holna z Axel Springer Praha a naznačil, kam by se jejich další kariéra mohla ubírat: “Zkušenosti z pózování pro Playboy by jim mohly přinést trochu zábavy do období hledání nového místa, nebo otevřít dveře do světa modelingu.”

-mav-

×

Yahoo dobrovolně přistoupila na autocenzuru

Starší článek

MTV je podle Business Weeku číslem jedna mezi mediálními značkami

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více