Playboy chce fotit zaměstnankyně zkrachovalého Superu

18. 7. 2002 17:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Časopis Playboy, patřící do portfolia vydavatelství Axel Springer Praha, se nechal inspirovat úspěchem fotoseriálu, který srpnový americký Playboy věnoval pracovnicím zkrachovalé firmy Enron, a rozhodl se pro český Playboy vyfotografovat ženy, jež pracovaly pro dnes již bývalý deník Super.
„Zaměstnankyně tohoto deníku mají jedinečnou možnost. Stačí, aby do redakce českého Playboye poslaly své dvě fotografie a prokázaly, že pracovaly pro Super. Playboy pak s vybranými kandidátkami za honorář připraví kolekci snímků pro nejbližší vydání,“ sdělil M&M Jiří Holna z Axel Springer Praha a naznačil, kam by se jejich další kariéra mohla ubírat: „Zkušenosti z pózování pro Playboy by jim mohly přinést trochu zábavy do období hledání nového místa, nebo otevřít dveře do světa modelingu.“

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.