Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

PC Direct změnilo kódování placených prémiových kanálů

Redakce MAM8. 7. 2002

Satelitní digitální televize UPC Direct změnila kódování placených kanálů HBO a Private Gold. Všichni, kteří na černo přijímali signál placených prémiových televizních kanálů ze satelitní služby UPC Direct, se tak ocitli bez obrazu a zvuku, sdělil mluvčí UPC ČR František Malina.
Příjem těchto dvou kódovaných kanálů umožňovaly nelegálně přeprogramované přístupové karty. Nelegální software do originálních karet a samotné přeprogramované karty šíří na českém trhu domácí i mezinárodní kriminální skupiny.
Ze strany UPC jde o dlouhodobě plánované systémové opatření, které firma hodlá opakovat. Opatření provázejí také další kroky, které Malina odmítl specifikovat. Na jejich základě bude přerušena dodávka třeba i kompletního signálu všem, kteří jakýmkoliv způsobem zneužívají službu UPC Direct, sdělil. Společnost přitom nabídne všem, které odstřihne od nelegálního příjmu placených kanálů, možnost opětovného připojení ovšem již na základě smlouvy.
Policie v současnosti vede trestní řízení asi s 490 tzv. kabelovými piráty. Již 48 lidí přitom bylo podle předsedy protipirátské komise České asociace kompetitivních komunikací Bohdana Urbana za kabelové pirátství odsouzeno k trestům odnětí svobody či podmíněným trestům. Podvody registrují kabelové televize jak u pevných rozvodů, tak u digitálního příjmu. Nejčastěji byl zneužíván kódovaný příjem vysílání tzv. systém MMDS, který však již od začátku roku kabelové televize nevyužívají.
V ČR kabelovou televizi přijímá legálně skoro 850 tisíc domácností. Počet pirátských příjmů se podle odhadů pohybuje v řádu tisíců.

×

Firma Tesco koupila polský řetězec HIT za 420 miliónů liber

Starší článek

Indie otevírá trh s tištěnými médii

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více