Oživení zájmu o e-byznys

10. 7. 2002 16:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podle internetového deníku webmergers.com nastává v USA velmi znatelné „oteplení“ v investorských náladách do dot.com společností. Zpráva deníku uvádí, že zatímco za první čtyři měsíce roku 2001 zkrachovalo přes 220 e-firem, letos to bylo za stejné období jen 66 virtuálních společností. Oživení investorského zájmu je údajně také založeno na zreálnění cen technologických společností na burze. Současným lídrem internetového byznysu je podle webmergers.com oblast cestovního ruchu a hotelnictví, což deník dokládá zprávou o ziskovosti největšího specializovaného portálu na tuto problematiku – hotels.com. Web byl totiž poprvé za svou existenci od roku 1998 v loni poprvé ziskový.

-pda-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.