Nový šéf rozdělí Canal Plus na tři části

23. 7. 2002 15:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový ředitel francouzské placené televize Canal Plus, Jean- René Fourtou, včera oznámil plán rozdělit prodělečnou televizní společnost na tři části. Podle listu The Guardian by měla být rozprodána část zabývající se mezinárodními operacemi a filmovou produkcí a distribucí. Na prodej by tak měly být placení televizní operátoři Canal Plus působící ve Španělsku, Polsku a Belgii a také filmové studio Studio Canal, divize filmové distribuce UGC a výrobce dekodérů Canal Plus Technologies. Francouzské televizní kanály si společnost ponechá.
Rozdělení Canal Plus musí schválit francouzský regulační orgán CSA. V současnosti zároveň probíhají jednání o poskytnutí dalších půjček ztrátové televizi. Změny ve vedení Canal Plus způsobily v dubnu vlnu pobouření francouzské veřejnosti, která považuje Canal Plus za národní majetek.

-tot-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.