CCS Česká společnost pro platební karty odstartovala novou reklamní kampaň nazvanou „Život na plný plyn“. Nosným sdělením kampaně je motto „Finanční služby pro život“, jehož cílem je posílit vnímání společnosti jako univerzální nebankovní finanční skupiny s nabídkou služeb nejen pro firmy, ale i pro širokou veřejnost.
Reklamní kampaň využívá především billboardy a bigboardy, které zobrazují mozaiku fotografií každodenních situací. Ty pak dohromady vytvářejí logo CCS. Do konce letošního roku bude na území Prahy a podél dálnice D1 ve směru do Brna umístěno celkem deset billboardů, devět bigboardů a jedna plachta. Reklamní kampaň vytvořila agentura Young {alfa} Rubicam Praha, se kterou CCS spolupracuje od loňského roku.
CCS se dříve specializovala především na financování nákupu pohonných hmot se zaměřením na firemní klientelu. V roce 2001 zahájila expanzi do oblasti spotřebních financí. Díky akvizici společnosti Český Triangl obohatila nabídku svých služeb o splátkový prodej s nulovým finančním navýšením pod značkou CCS Triangl. Tato strategie byla dále posílena v březnu 2001, kdy CCS ve spolupráci s evropskou platební asociací MasterCard Europe uvedla kreditní kartu CCS Kredo, MasterCard Electronic.
-gs-
Billboard kampaně CCS