Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nová reklamní kampaň CCS

Redakce MAM10. 7. 2002




CCS Česká společnost pro platební karty odstartovala novou reklamní kampaň nazvanou „Život na plný plyn“. Nosným sdělením kampaně je motto „Finanční služby pro život“, jehož cílem je posílit vnímání společnosti jako univerzální nebankovní finanční skupiny s nabídkou služeb nejen pro firmy, ale i pro širokou veřejnost.


Reklamní kampaň využívá především billboardy a bigboardy, které zobrazují mozaiku fotografií každodenních situací. Ty pak dohromady vytvářejí logo CCS. Do konce letošního roku bude na území Prahy a podél dálnice D1 ve směru do Brna umístěno celkem deset billboardů, devět bigboardů a jedna plachta. Reklamní kampaň vytvořila agentura Young {alfa} Rubicam Praha, se kterou CCS spolupracuje od loňského roku.


CCS se dříve specializovala především na financování nákupu pohonných hmot se zaměřením na firemní klientelu. V roce 2001 zahájila expanzi do oblasti spotřebních financí. Díky akvizici společnosti Český Triangl obohatila nabídku svých služeb o splátkový prodej s nulovým finančním navýšením pod značkou CCS Triangl. Tato strategie byla dále posílena v březnu 2001, kdy CCS ve spolupráci s evropskou platební asociací MasterCard Europe uvedla kreditní kartu CCS Kredo, MasterCard Electronic.


-gs-


Billboard kampaně CCS


×

Češi nakupují stále častěji v diskontech a hypermarketech

Starší článek

Paramo zvolilo DNA Advertising

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více