Nestlé si upevňuje postavení na ruském trhu
Švýcarský potravinářský gigant Nestlé učinil první strategickou investici ve výrobě balených přírodních a minerálních vod v Rusku a koupil společnost Saint Springs. Firma odmítla sdělit hodnotu akvizice ani k bližší detaily dohody. Společnost Saint Springs založili zahraniční investoři v roce 1995. Její podíl na ruském trhu balené vody činí deset procent. Společnost působí pouze v Rusku.
Firma Nestlé, mezi jejíž přední výrobky patří instantní káva Nescafé, vody Perrier a Vittel, polévky Maggi či kočičí strava Friskies, zvýšila v prvním čtvrtletí tohoto roku tržby meziročně o 10,1 procenta na 21,3 miliardy švýcarských franků (14,5 miliardy eur). Počátkem 90. let firma vstoupila jako strategický investor do české výroby cukrovinek. Investice v Česku od té doby přesáhly pět miliard korun.
-čtk-
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
