Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 20. června 2002

Redakce MAM2. 7. 2002




Filmové ztvárnění komiksu o Spidermanovi je už počtvrté v čele žebříčku nejnavštěvovanějších snímků českých kin. V právě uplynulém víkendu sledovalo příběhy pavoučího muže v šestadvaceti kinosálech téměř 16 tisíc diváků. Na tržbách zatím tento snímek v českých kinech vydělal přes třináct miliónů korun.


Podle statistiky Unie filmových distributorů skončilo na druhém místě pokračování příběhu o antických hrdinech Asterixovi a Obelixovi ve francouzském filmu s podtitulem Mise Kleopatra. O víkendu ho vidělo rovných osm tisíc diváků. Další místa obsadily americké snímky Sedmý hřích a Hvězdné války.


Z české tvorby se v první dvacítce nejnavštěvovanějších filmů umístily tři tituly. Zelenkův Rok ďábla, který bude s Tycovým snímkem Smradi reprezentovat domácí kinematografii v soutěži karlovarského festivalu, skončil sedmnáct týdnů od premiéry dvanáctý. Na devatenáctém místě se v tabulce objevila Vorlíčkova pohádka Mach, Šebestová a kouzelné sluchátko, nasazená do kin v rámci končícího školního roku. Výlet Alice Nellis skončil dvacátý.


.


Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 20. června 2002


.


-red, čtk-



×

Policie má o Balvínovi znovu rozhodnout do konce srpna

Starší článek

RFE/RL přestane s českým vysíláním Svobodné Evropy k 30. září

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více