Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 20. června 2002

2. 7. 2002 15:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Filmové ztvárnění komiksu o Spidermanovi je už počtvrté v čele žebříčku nejnavštěvovanějších snímků českých kin. V právě uplynulém víkendu sledovalo příběhy pavoučího muže v šestadvaceti kinosálech téměř 16 tisíc diváků. Na tržbách zatím tento snímek v českých kinech vydělal přes třináct miliónů korun.


Podle statistiky Unie filmových distributorů skončilo na druhém místě pokračování příběhu o antických hrdinech Asterixovi a Obelixovi ve francouzském filmu s podtitulem Mise Kleopatra. O víkendu ho vidělo rovných osm tisíc diváků. Další místa obsadily americké snímky Sedmý hřích a Hvězdné války.


Z české tvorby se v první dvacítce nejnavštěvovanějších filmů umístily tři tituly. Zelenkův Rok ďábla, který bude s Tycovým snímkem Smradi reprezentovat domácí kinematografii v soutěži karlovarského festivalu, skončil sedmnáct týdnů od premiéry dvanáctý. Na devatenáctém místě se v tabulce objevila Vorlíčkova pohádka Mach, Šebestová a kouzelné sluchátko, nasazená do kin v rámci končícího školního roku. Výlet Alice Nellis skončil dvacátý.


.


Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 20. června 2002


.


-red, čtk-



Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.