Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nákup přes internet stagnuje, hlavní problém bezpečnost plateb

Redakce MAM9. 7. 2002

Nákup zboží a služeb po internetu za posledních 12 měsíců nerostl. Jednou z příčin je, že se obchodníkům nepodařilo odstranit obavy kupujících o bezpečnost plateb. Uvedla to v Londýně společnost Taylor Nelson Sofres na základě průzkumu, který provedla u více než 40 tisíc lidí v 37 zemí včetně Česka a Slovenska.
Asi třetina z těch, kteří dosud pomocí internetu neobchodovali, v průzkumu uvedla, že je to hlavně proto, že nechtějí počítačovou sítí posílat detaily své platební karty. Dalších 28 procent uvedlo, že při nákupu v “kamenném” obchodě se cítí bezpečněji, než ve “virtuálním” podniku.
“Obavy uživatelů o bezpečnost nejsou nové, ale zdá se, že odvětví dělá málo, aby se s nimi vyrovnalo,” řekl Arno Hummerston ze společnosti TNS. Připomněl, že obavy jako brzdu nákupů na internetu uvádí jeho společnost již poslední tři roky.
Průzkum ukázal, že prostřednictvím internetu se nejvíce nakupují knihy a CD. V poslední době se mírně zvýšily nákupy dražšího zboží, tedy elektroniky a zájezdů.

-čtk-

×

Internetová adresa Stockholmu se stane z turistiky pornografií

Starší článek

První z řady novinek Mazdy na českém trhu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více