Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na internetu nakoupilo 62 procent jeho uživatelů, převažují muži

Redakce MAM2. 7. 2002

Na internetu nakoupilo již 62 procent jeho uživatelů, z toho 72 procent byli muži. Nakupující na internetu jsou nejčastěji ve věku od 26 do 30 let. Vyplývá to z průzkumu agentury Network Media Service. Respondenti, kteří byli členy panelu uživatelů internetu OnlinePanel, přitom za největší výhody nakupování na internetu považují rychlost realizace nákupu a jeho pohodlnost.
Z průzkumu dále vyplývá, že se nejčastěji na internetu nakupují knihy, hudba, video (78 procent). Za nimi následují počítačové komponenty (45 procent), mobilní telefony (29 procent) a domácí elektronika (27 procent).
Dotazovaní však nakupují na internetu spíše výjimečně, převážně jednou nebo maximálně několikrát za rok. Necelá polovina z nakupujících nakoupila zboží 5krát a vícekrát, přičemž ve více než třech různých internetových obchodech nakupuje jen jedna třetina nakupujících. Se současnou šíří nabízeného sortimentu dostupného v internetových obchodech jsou uživatelé internetu spokojeni.
Rozhodnutí pro nákup na internetu je motivováno především cenou zboží, která by měla být podle respondentů, kteří na internetu dosud nenakoupili, o 5 až 10 procent nižší než je běžná cena v kamenných obchodech. Důležitou roli při rozhodování o nákupu hraje důvěryhodnost firmy, která daný internetový obchod provozuje.
Nejvyužívanějším způsobem platby za zboží zakoupeným na internetu je dobírka (73 procent), i když jsou více preferovány jiné způsoby plateb, zejména bankovní kartou (28 procent).
Z těch uživatelů, kteří na internetu nenakoupili, 10 procent tak učinilo proto, že nákupům v internetových obchodech nedůvěřují.

-čtk-

×

Joj a Markíza usilují o udělení nových vysílacích frekvencí

Starší článek

Policie má o Balvínovi znovu rozhodnout do konce srpna

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: New Look Media

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více