MTV je podle Business Weeku číslem jedna mezi mediálními značkami

18. 7. 2002 17:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Značka MTV společnosti Viacom se podle studie Business Weeku „1000 nejvíce ceněných společností“ stala číslem jedna mezi mediálními značkami. Celá skupina Viacom se pak zařadila na 34. místo s tržní hodnotou 87,25 mld. USD a dostala se tak před své hlavní konkurenty AOL Time Warner a Vivendi Universal.
Tržní hodnota AOL Time Warner dosáhla 82,78 mld. USD a v porovnání s rokem 2001 si tato společnost zaznamenala pokles o 64 %, když v loňském roce ji patřila 7. příčka oproti letošní 36. Vivendi Universal obsadila 121. příčku s tržní hodnotou 34,14 mld. USD oproti loňské 50.
Absolutní prvenství získala v žebříčku Business Weeku společnost General Electric, následovaná Microsoftem a Exxon Mobilem.

-mav-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení