Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mistrovství světa zvýšilo sledovanost teletextu ČT

Redakce MAM9. 7. 2002

Kompletní výsledkový servis z fotbalového mistrovství světa zvýšil sledovanost obou Teletextů České televize. Rekordních hodnot zaznamenal zejména Teletext ČT1, u kterého v prvních dvou týdnech MS, kdy se hrálo denně, přesáhla týdenní kumulovaná sledovanost 2 milióny 200 tisíc diváků. Naopak v počtu přístupů k jednotlivým teletextům dominoval ve stejném období teletext Expres ČT2, v jednom týdnu peoplemetry zaregistrovaly více než 12 miliónů 300 tisíc přístupů.
Průměrná týdenní kumulovaná sledovanost činila ve čtyřech červnových týdnech 1 milión 964 tisíc u Teletextu ČT1, 1 milión 338 tisíc u Expresu ČT2, 1 milión 575 tisíc u teletextu TV Nova a 865 tisíc u teletextu TV Prima.Průměrný týdenní počet přístupů ve čtyřech červnových týdnech byl rovněž nejvyšší u Teletextu ČT1, přes 9 miliónů 300 tisíc. Následuje Expres ČT2, více než 9 120 tisíc. U Novy činil počet přístupů něco pod 9 miliónů 110 tisíc a u Primy pod 3 milióny 210 tisíc.
Veškeré údaje pochází z elektronického měření sledovanosti, tzv. peoplemetrů. Výpočet je prováděn podle metodiky schválené zástupci Mediaresearch a Asociací televizních organizací. Týdenní kumulovaná sledovanost je údaj o počtu diváků starších 4 let, kteří v uvedeném týdnu alespoň jednou sledovali daný teletext. Počet přístupů je údaj o počtu přepnutí na dálkovém ovladači do režimu teletext.Aktuální výsledky sledovanosti teletextů najdete každý týden na Teletextu ČT na stránce 342.

-mav-

×

Britský Telewest se zbaví dluhopisů

Starší článek

Mobilním operátorům porostou příjmy hlavně z dodatečných služeb

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více