MindShare vyměnil vedení

29. 7. 2002 13:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve čtvrtek 25. července došlo k výměně osob v pozici ředitelů mediální agentury MindShare. Po vzájemné dohodě s prezidentem MindSharu Dominicem Proctorem a lokálním spolumajitelem této agentury Richardem Fuxou odešel z této funkce Jan Klápa a nahradil ho Jan Vlček, který dříve pracoval jako client servis director v reklamní agentuře ArkThompson.
Jan Vlček v rozhovoru pro Marketing & Media tuto změnu také potvrdil a jako své hlavní úkoly ve své nové pozici uvedl: „Budu se snažit více prohloubit spolupráci agentur patřících do nadnárodního komunikačního holdingu WPP. To znamená hlavně s mediální agenturou The Media Edge v rámci společnosti Group mindshare edge (pozn. red.: GME – společnost, která obstarává nákup reklamního prostoru pro obě společnosti). Je nutné však upozornit na to, že tato spolupráce nepůjde nikdy tak daleko jako v případě TME a CIA (pozn. red.: mediální agentura, kterou WPP koupila na konci minulého roku).“ Jan Vlček vyloučil, že by se v souvislosti se změnou ředitele otevíraly znovu smlouvy s médii, které jsou uzavřené na tento rok. Podle jeho názoru by případné změny v rámci GME měly být patrné až při přípravě smluv pro příští rok. Jan Klápa přišel do MindSharu v roce 1999 od jednoho z největších světových zadavatelů reklamy Procter & Gamble.
MindShare (člen komunikačního holdingu WPP) v České republice oficiálně vznikla v roce 1999, kdy v podstatě navázala na činnost mediální agentury TMP a kdy spojila mediální oddělení dvou reklamních agentur Ogilvy & Mather a ArkThompson. Mediální nákup realizuje MindShare buď samostatně, ale častěji prostřednictvím společnosti Group MindShare Edge, která v sobě kumuluje rozpočty mediální agentury MindShare (gross income v r. 2001 – 1,387 mld. Kč) a The Media Edge (gross income v r. 2001 – 1,912 mld. Kč). Group mind share edge je pak členem poolu mediálních agentur s názvem Target Media (navíc Starcom – gross income 2001 – 2,1 mld. Kč a CIA – gross income v r. 2001 – 1 mld. Kč).
-dak-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.