Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mediální společnost Viacom zvýšila zisk na 547 miliónů dolarů

Redakce MAM26. 7. 2002

Americká mediální skupina Viacom vytvořila ve druhém čtvrtletí čistý zisk 547 miliónů dolarů. To je výrazné zvýšení proti stejnému období loni, kdy zisk činil jen 17 miliónů. Firma za ně vděčí především vyšším příjmům z reklamy.
Právě růst prodeje reklamy zlepšil hospodaření televizních stanic CBS a kabelových sítí MTV nebo Nickelodeon. Reklamní trh v minulých letech značně klesal, výsledky Viacomu ale naznačují, že by se v tomto segmentu trhu mohlo dostavit zlepšení.
“Výsledky Viacomu se hodí celému odvětví mediálních služeb,” řekl k hospodaření firmy analytik společnosti Jefferies & Co Fred Moran. Podle něj není pochyb o tom, že se reklamní trh dostává z nejhoršího, a přínos tedy pociťují televize i rozhlas. Viacom tak zvýšil čtvrtletní tržby z 5,72 na 5,85 miliardy dolarů.
Firma vytvořila na akcii zisk 31 centů proti zisku 17 centů ve stejném období loni. Výsledek je příznivější než odhady analytiků, kteří podle výzkumné agentury Thomson First Call v průměru čekali zisk 29 centů. Pásmo odhadů bylo poměrně úzké a pohybovalo se od 27 do 32 centů.
Tržby kabelové sítě, kam patří programy MTV, Nickelodeon a VH1, vzrostly asi o čtyři procenta, stejný růst zaznamenala také televizní součást se stanicí CBS a dalšími 34 stanicemi. Divize Infinity, kam patří 180 rozhlasových stanic, měla tržby zhruba na stejné úrovni jako ve druhém čtvrtletí loni.

-čtk-

×

Z agentury Mark&Field je Sogec

Starší článek

CME zaplatila za odkup části podílu Vladimíra Železného v CET 21

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více