M.I.A. připravila na léto slevy

8. 7. 2002 11:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Internetové mediazastupitelství M.I.A, spadající do portfolia Českého Telecomu, připravilo pro své klienty letní slevy na vybraných serverech vlastní sítě serverů – IMS. Ke každé reklamní kampani realizované v měsících červenci a srpnu získají klienti až 50 procent impresí nad rámec objednávky. Marketingové oddělení zastupitelství svou nabídku doprovází analýzou postavenou na tom, že inzerce v letních měsících může být pro mnoho firem značným přínosem nejen z důvodu poskytovaných slev, ale především díky odlišné struktuře uživatelů internetu, kteří vykazují daleko vyšší kupní sílu než v průběhu celého roku a mají zájem o specifické informace typické pro letní období.

-pda-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.