Joj rozšíří pokrytí signálem na 80 procent obyvatel Slovenska

3. 7. 2002 10:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Slovenská Rada pro vysílání a retransmisi včera přidělila majitelům televize Joj sedmnáct nových vysílacích frekvencí. Signálové pokrytí Joj se tak během několika měsíců zvýší z nynějších 73 až 75 procenta obyvatel na osídleném území o dalších zhruba sedm procent.
Společnost MAC TV, která vlastní vysílací licenci pro Joj, žádala radu o přidělení celkem 25 frekvencí. Joj může dále vysílat i na klíčovém 50. kanálu v Bratislavě. Sesterská stanice české Novy byla úspěšnější než její hlavní konkurentka Markíza, která z deseti požadovaných kanálů uspěla pouze v jednom případě a její vysílání bude moci nadále sledovat přes 92 procent obyvatel.
Rada včera dala přednost třetímu žadateli, společnosti TV Servis, která plánuje během šesti měsíců spustit hudební program s názvem Music Channel. TV servis dostala od rady 13 vysílacích frekvencích včetně silného kanálu v Trenčíně, což představuje pokrytí signálem pro zhruba 20 procent obyvatel.
„Je tu jistá poptávka po takovém typu hudební zábavy,“ zdůvodnil rozhodnutí rady její předseda Peter Kováč. Markíza již má dostatečné pokrytí a programová struktura Joj je zatím odlišná od původního projektu MAC TV, doplnil.
„Jsme velmi rádi, že jsme dostali 17 frekvencí. Zlepší se tím naše pokrytí hlavně na východním Slovensku,“ reagoval mluvčí Joj Ľudovít Tóth. Překvapení ale vzbudilo přidělení trenčínské frekvence „neznámé společnosti“ TV Servis. „Myslíme si, že toto rozhodnutí posiluje dominanci televize Markíza na slovenském trhu,“ dodal s tím, že s příchodem další stanice se slovenský televizní trh přeplní.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.