Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Jeden z akcionářů zažaloval společnost AOL Time Warner

Redakce MAM22. 7. 2002

Jeden z akcionářů mediální společnosti AOL Time Warner zažaloval firmu kvůli tomu, že údajně uměle nadhodnotila příjmy z reklamy. Žaloba byla podána u federálního soudu na Manhattanu v reakci na článek v deníku Washington Post, který uvedl, že divize America Online příjmy z on-line reklamy nadhodnotila za použití nekonvenčních metod.
Žaloba se nezmiňuje o konkrétních škodách, obviněnou je však také účetní společnost Ernst & Young, která měla nad účetnictvím firmy AOL vykonávat dohled. “Žaloba nemá žádné opodstatnění a my jsme připraveni ji u soudu rázně odmítnout,” píše se ve sdělení AOL Time Warner. Podle ní je účetnictví v naprostém pořádku.
Mluvčí společnosti Ernst & Young uvedla, že její firma zatím žalobu neprostudovala a nemůže se k ní vyjádřit. Žalobu podala Jennifer Fademová za ty akcionáře, kteří od 19. července 1999 do 10. ledna 2001 koupili akcie America Online, a za ty, kteří od 11. ledna 2001 do 17. července 2002 koupili akcie sloučené firmy AOL Time Warner.
Žaloba s odvoláním na informace v deníku Washington Post tvrdí, že společnost AOL Time Warner nesprávně zaúčtovala tržby za on-line reklamu. Podle žaloby šlo o to, že do tržeb byly zahrnuty i takové poplatky, jako jednorázové platby související se zrušením reklamních kontraktů.
Ve čtvrtek, tedy ve stejný den, kdy byly informace v deníku Washington Post zveřejněny, shodou okolností rezignoval provozní ředitel AOL Time Warner Robert Pittman. Ten přitom do funkce nastoupil teprve v dubnu, aby se pokusil zlepšit výkonnost právě v on-line divizi.

×

Další kolo boje o Novu vyneslo CME milióny

Starší článek

Auditorská firma Andersen přejde dnes pod Ernst & Young

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více