Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Horor Blade II vede tabulku nejnavštěvovanějších filmů

Redakce MAM16. 7. 2002




Pokračování amerického filmového hororu Blade se už podruhé umístilo v čele žebříčku nejnavštěvovanějších snímků českých kin. O víkendu sledovalo boj populárního herce Wesleyho Snipese s upíry v 18 kinosálech přes patnáct tisíc filmových fanoušků, kteří v pokladnách nechali přes 1,7 miliónu korun.


Podle statistiky Unie filmových distributorů skončil na druhém místě snímek nazvaný 40 dnů a 40 nocí. Třetí je žhavá letní novinka – americká studie nevěry podle francouzského vzoru s názvem Nevěrná.


Spiderman, tak úspěšný v minulých pěti týdnech, skončil o víkendu čtvrtý. Na kontě má přes 155.000 diváků a šestnáctimiliónové tržby.


Zelenkův Rok ďábla, čerstvý vítěz karlovarského festivalu, je šestnáctý. Žebříček obsahuje i loňského vítěze této prestižní filmové přehlídky – francouzský snímek Amélie z Montmartru. Ta se v české distribuci promítá už deset měsíců a skončila jedenáctá.


.


Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 4. července 2002


.


-red, čtk-

×

Slovenský prezident nepodepsal zákon o řetězcích, očekává se zmírnění

Starší článek

Deník Super přestává vycházet

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více