Harley bude slavit stovku zvláštní tiskovou kampaní
Stoleté výročí svého založení oslaví výrobce motocyklů Harley – Davidson zvláštní tiskovou kampaní, kterou pro něj připraví dvorní reklamní agentura Carmichael Lynch z Minneapolis. Reklama bude vedena ve dvou směrech, první bude zaměřen na motocykly, druhá na příslušenství. Vše pak bude zastřešovat slogan „True for the first 100 years. True for the next 100 years.“ Mohutná bude tentokrát i podlinková podpora, zejména zvláštní akce nazvané „Open Road Tour“, které vyvrcholí „největší světovou narozeninovou party“ konanou za rok v srpnu v americkém Milwakuee. Podle údajů Taylor Nelson Sofres CMR utratil Harley za reklamu v USA v prvním čtvrtletí roku 2002 pět miliónů dolarů, což je o milión více než za stejné období loňského roku. Carmichael Lynch vyhrála s inzeráty pro Harley – Davidson cenu v soutěži o nejlepší inzerát USA Kelly Awards, minulý měsíc pak stříbrného lva na Cannes Lions.
-jj-
Podobné zprávy

Knihobotu pomůže s dalším rozvojem skupina Miton, získala podíl 30 procent

Red Bull čelí kritice za prohánění formule po Karlově mostě
