Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Francouzská reklamní agentura Havas měla v pololetí menší tržby

Redakce MAM31. 7. 2002

Francouzské reklamní agentuře Havas klesly v prvním pololetí tržby na 1,029 miliardy eur z 1,065 miliardy eur v tomtéž období loni, to je o 5,4 procenta, což odpovídalo očekávání analytiků. Havas to uvedla s odhadem, že její rentabilita v pololetí vzrostla.
Podíl provozního zisku na tržbách se podle odhadu Havas v pololetí zvýšil nejméně o 1,5 procentního bodu, loni ve druhém pololetí činil 8,9 procenta. Údaje nezahrnují náklady na restrukturalizaci firmy. Za celý minulý rok dosáhla marže provozního zisku skupiny 10,4 procenta.
Generální ředitel společnosti Alain de Pouzilhac řekl, že růst ziskových marží pokračuje. Analytici se obávali toho, že firma výhled pro zbytek roku upraví k horšímu. Trh reklamy se po oslabení v minulém roce k lepšímu ještě neobrátil. Kompletní výsledky prvního pololetí firma zveřejní v září.
Havas podle svého šéfa neočekává, že by ji bankrot amerického telekomunikačního gigantu WorldCom poškodil. Havas zajišťovala WorldComu reklamu a bude tak činit i nadále. “Jsou pro nás i nadále významným klientem,” uvedl de Pouzilhac, který se dnes vrátil ze Spojených států, kde se setkal s manažery WorldComu.
Společnost WorldCom se na ročních tržbách Havas podílí zhruba jedním procentem. WorldCom požádal o soudní ochranu před věřiteli tento měsíc. Důvodem byly nesprávně zaúčtované čtyři miliardy dolarů z posledních let.

-čtk-

×

UPC od září zvýší cenu vysokorychlostního internetu o desetinu

Starší článek

Mladí španělští čtenáři čtou nyní podstatně více

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více