Firmě Young&Rubicam loni stouply tržby o 18,5 % na dvě miliardy Kč
Reklamní agentuře Young & Rubicam loni stouply tržby o 18,5 procenta na více než dvě miliardy korun. Sdělil to generální ředitel společnosti Petr Havlíček. Podle velikosti hrubého příjmu, který loni činil 300,5 miliónu korun, se stala největší reklamní agenturou v zemi.
Společnost, která patří do celosvětové sítě Young & Rubicam, působí na českém trhu od roku 1991. Zaměstnává přes 80 lidí a je členem Asociace komunikačních agentur (AKA). Loni získala ocenění Louskáček a stala se nejkreativnější agenturou roku.
Mezi nejvýznamnější klienty patří Eurotel, Danone, Stock Plzeň, Plzeňský Prazdroj, ČEZ či Philip Morris.
Finanční situace televize Nova ani nejasné vlastnické vztahy zatím podle Havlíčka pro agenturu a její klienty nejsou problémem. “Určité napětí mezi klienty panuje, ale zatím to výraznější problém neznamená a ani znamenat nebude,” uvedl.
Celkový hrubý příjem 15 největších agentur sdružených v AKA loni dosáhl 2,53 miliardy korun. Byl tak o 115 miliónů korun vyšší než v předchozím roce.
-čtk-
Podobné zprávy
V marketingu se více soustředíme na značku
