Firmě Young&Rubicam loni stouply tržby o 18,5 % na dvě miliardy Kč

3. 7. 2002 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Reklamní agentuře Young & Rubicam loni stouply tržby o 18,5 procenta na více než dvě miliardy korun. Sdělil to generální ředitel společnosti Petr Havlíček. Podle velikosti hrubého příjmu, který loni činil 300,5 miliónu korun, se stala největší reklamní agenturou v zemi.
Společnost, která patří do celosvětové sítě Young & Rubicam, působí na českém trhu od roku 1991. Zaměstnává přes 80 lidí a je členem Asociace komunikačních agentur (AKA). Loni získala ocenění Louskáček a stala se nejkreativnější agenturou roku.
Mezi nejvýznamnější klienty patří Eurotel, Danone, Stock Plzeň, Plzeňský Prazdroj, ČEZ či Philip Morris.
Finanční situace televize Nova ani nejasné vlastnické vztahy zatím podle Havlíčka pro agenturu a její klienty nejsou problémem. „Určité napětí mezi klienty panuje, ale zatím to výraznější problém neznamená a ani znamenat nebude,“ uvedl.
Celkový hrubý příjem 15 největších agentur sdružených v AKA loni dosáhl 2,53 miliardy korun. Byl tak o 115 miliónů korun vyšší než v předchozím roce.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.