Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Firmě Young&Rubicam loni stouply tržby o 18,5 % na dvě miliardy Kč

Redakce MAM3. 7. 2002

Reklamní agentuře Young & Rubicam loni stouply tržby o 18,5 procenta na více než dvě miliardy korun. Sdělil to generální ředitel společnosti Petr Havlíček. Podle velikosti hrubého příjmu, který loni činil 300,5 miliónu korun, se stala největší reklamní agenturou v zemi.
Společnost, která patří do celosvětové sítě Young & Rubicam, působí na českém trhu od roku 1991. Zaměstnává přes 80 lidí a je členem Asociace komunikačních agentur (AKA). Loni získala ocenění Louskáček a stala se nejkreativnější agenturou roku.
Mezi nejvýznamnější klienty patří Eurotel, Danone, Stock Plzeň, Plzeňský Prazdroj, ČEZ či Philip Morris.
Finanční situace televize Nova ani nejasné vlastnické vztahy zatím podle Havlíčka pro agenturu a její klienty nejsou problémem. “Určité napětí mezi klienty panuje, ale zatím to výraznější problém neznamená a ani znamenat nebude,” uvedl.
Celkový hrubý příjem 15 největších agentur sdružených v AKA loni dosáhl 2,53 miliardy korun. Byl tak o 115 miliónů korun vyšší než v předchozím roce.

-čtk-

×

Frankfurter Allgemeine Zeitung v angličtině

Starší článek

Společnost Clear Channel se chystá na britská rádia

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více