Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Firma Tesco koupila polský řetězec HIT za 420 miliónů liber

Redakce MAM8. 7. 2002

Největší britská síť supermarketů Tesco koupila polský řetězec hypermarketů HIT za necelých 420 miliónů liber (641 miliónů dolarů) a výrazně tak posílila svoji pozici v tomto regionu. Uvedla to dnes firma, která silně expanduje i v České republice.
Společnost HIT v loňském roce dosáhla tržeb 337 miliónů liber a byla zisková. Dohoda zahrnuje 13 hypermarketů, dva obchody ve výstavbě a řadu stavebních parcel. Tesco v současnosti v Polsku provozuje 15 hypermarketů a 47 supermarketů, napsala agentura Reuters.
Firma Tesco vykázala za poslední finanční rok (do 23. února) růst hrubého zisku o 14,1 procenta na 1,20 miliardy liber. Tržby společnosti se zvýšily o 12,7 procenta na 15,7 miliardy GBP.
Zisk zahraničních aktivit, kam kromě Česka a Polska patří například Maďarsko, Slovensko, Thajsko nebo Jižní Korea, loni vzrostl o 61 procent na 119 miliónů liber a tržby se zvýšily o 37 procent na čtyři miliardy liber.
Na český trh společnost Tesco vstoupila v roce 1996 a nyní zde provozuje obchodní domy a devět hypermarketů. Roční tržby české pobočky přesahují deset miliard korun.

-čtk-

×

Osm procent Britů nechce internet kvůli věku

Starší článek

PC Direct změnilo kódování placených prémiových kanálů

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe
Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více