Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Firma Albumcity vytvořila na internetu hudební a filmový trh

Redakce MAM3. 7. 2002

Internetový trh, kde si může návštěvník nejen vybírat z více než 50 tisíc druhů nových i použitých hudebních CD i filmových DVD, ale i bezplatně nabídnout k prodeji vlastní disky, vytvořila společnost Albumcity. Stránky společnosti jsou na adrese www.i90.cz.
Stránky jsou podle tvůrců originální tím, že na nich jednotliví prodejci, ať již přímo výrobci, distributoři nebo i běžní občané, cenově soupeří a umožňují tím návštěvníkům získat zboží za nejlepší cenu. Přístup na trh přitom není omezen. Softwarové řešení firma připravovala řadu měsíců a vložila do něj hodně peněz; proto si jej i patentovala.
Firma dříve prodávala na internetu hudební nosiče podobně jako další společnosti podle katalogů výrobců. Tento systém ale nebyl spolehlivý, protože výrobci někdy neměli produkt na skladě a dodání se protahovalo.
Albumcity proto změnila strategii a zaměřila se přímo na prodejce. U každého zboží je vyznačena nejen cena, ale i zda jej má společnost na skladě. Pokud ne, může zájemce hledaný titul zahrnout na takzvaný “wish-list”. “Nyní, když listujete-li na našem webu, jste již ve skutečném obchodě. Dříve jste byli jen v katalogu,” doplnil obchodní ředitel Albumcity Robert Fridrich.
Albumcity pracuje na expanzi do dalších okolních zemí a její představitelé již uvažují o rozšíření prodejního sortimentu, například o počítačové hry.

-čtk-

×

Na internetu nakupuje 700 tisíc lidí, většinou platí hotovostí

Starší článek

Prodej českého tisku v zahraničních letoviscích poroste

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více