Effie: 68 přihlášek a změna termínu
O čytři práce více než v loňském roce bude posuzovat porota Effie 2002, soutěže o nejefektivnější domácí reklamní kampaň. Do letošního ročníku tak přišlo celkem 68 přihlášek od 22 reklamních, interaktivních a CRM agentur. Nejvíce pracemi obeslala soutěž Ogilvy & Mather (9 plus 2 podané jako Ogilvy Group), dále Mark/BBDO (8) a Lowe/GGK (8), Leo Burnett (5), Euro RSCG New Europe (5), McCann-Erickson (4) a Young & Rubicam (5). Po jedné kampani přihlásily CRM agentury DMMS CZ a Wunderman. Bráno z pohledu klientů, objevuje se mezi přihláškami nejčastěji Unilever, a to sedmkrát (3x Dove – O&M, Flora, Rexona, Hellman’s – Lowe GGK, Rama Créme Bonjour – MCE), dále Nestlé (Nescafé, Maggi – MCE, Orion Deli, Anticol – Lowe GGK), Český Mobil (2x Young & Rubicam, 1x MediaCom Interactive) a RadioMobil (3x Euro RSCG New Europe). Současně se zveřejněním přihlášek oznámil pořadatel Effie Asociace komunikačních agentur (AKA) také změnu termínu slavnostního vyhlášení vítězů, které se s ohledem na kolizi s datem konání reklamního festivalu v Portoroži přesouvá z 18. na 31. října.
-jj-
Podobné zprávy
V marketingu se více soustředíme na značku
