Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Effie: 68 přihlášek a změna termínu

Redakce MAM29. 7. 2002

O čytři práce více než v loňském roce bude posuzovat porota Effie 2002, soutěže o nejefektivnější domácí reklamní kampaň. Do letošního ročníku tak přišlo celkem 68 přihlášek od 22 reklamních, interaktivních a CRM agentur. Nejvíce pracemi obeslala soutěž  Ogilvy & Mather (9 plus 2 podané jako Ogilvy Group), dále Mark/BBDO (8) a Lowe/GGK (8), Leo Burnett (5), Euro RSCG New Europe (5), McCann-Erickson (4) a Young & Rubicam (5). Po jedné kampani přihlásily CRM agentury DMMS CZ a Wunderman. Bráno z pohledu klientů, objevuje se mezi přihláškami nejčastěji Unilever, a to sedmkrát (3x Dove – O&M, Flora, Rexona, Hellman’s – Lowe GGK, Rama Créme Bonjour – MCE), dále Nestlé (Nescafé, Maggi – MCE, Orion Deli, Anticol – Lowe GGK), Český Mobil (2x  Young & Rubicam, 1x MediaCom Interactive) a RadioMobil (3x Euro RSCG New Europe). Současně se zveřejněním přihlášek oznámil pořadatel Effie Asociace komunikačních agentur (AKA) také změnu termínu slavnostního vyhlášení vítězů, které se s ohledem na kolizi s datem konání reklamního festivalu v Portoroži přesouvá z 18. na 31. října.

-jj-

×

V čele hitparády se druhý týden drží Red Hot Chilli Peppers

Starší článek

Vydavatel Financial Times po loňské ztrátě opět v zisku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více