DDB New York má Lipton

17. 7. 2002 17:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pobočka agentury DDB Worlwide v New Yorku bude mít nově na starosti reklamní rozpočet značky Lipton, konkrétně jídel a polévek. Pro tuto sekci potravinářského zboží společnosti Unilever Bestfoods se původně starala Bartle Bogle Hegarty. Důvodem přesunu má být konsolidace celé divize u jedné agentury, protože DDB už pracuje pro více značek Unileveru, např. Knorr.

-Jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení