Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Británie přidělila licenci po ITV Digital konsorciu BBC/BSkyB

Redakce MAM4. 7. 2002

Británie přidělila licenci po zkrachovalé ITV Digital konsorciu, které vedou britská BBC a společnost BSkyB z mediální skupiny Ruperta Murdocha. Uvedla to dnes britská nezávislá komise pro televizní vysílání, jež licenci přidělila.
Zpráva je ranou pro spojené firmy Granada a Carlton Communications, které o licenci pro největší britskou komerční síť ITV usilovaly s dalšími partnery také. Firmy doufaly, že pro ITV Digital získají druhou šanci.
Veřejná BBC se spojila s Crown Castle International, která provozuje vysílače, a s BSkyB, jež nabízí placené satelitní televizní vysílání. S licencí po ITV Digital hodlají nabízet digitální televizní vysílání.
ITV o licenci usilovala znova, tentokrát spolu s Channel Four. Firmy chtěly nabízet služby zadarmo vedle několika placených kanálů.
ITV Digital zkrachovala v dubnu, když se jí nedostalo nové podpory od vlastníků, tedy Granady a Carltonu. Proto ITV Digital přišla o licenci, kterou úřad poté znovu vydražil, napsala agentura Reuters.

-čtk-

×

Česká marketingová společnost spolupracuje s VŠE Praha

Starší článek

Smart společnosti Shell má novou reklamní agenturu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více