Ark, LBA a Grey ve finále Gambrinusu

1. 7. 2002 10:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tři agentury zůstaly ve hře o zajišťování propagace značky Gambrinus. Podle informací M&M se v současnosti testují předložené koncepty Ark Thomspon, Leo Burnett Advertising a Grey. Tendru se původně účastnilo pět agentur.
Vítěz výběrového řízení, který bude mít na starosti vytváření image Gambrinusu, by měl být znám v polovině srpna. Young & Rubicam, která pro Gambrinus reklamu poslední roky vymýšlela, má dál pracovat na už nasmlouvaných konceptech, s dílčími projekty s ní pak Plzeňský Prazdroj počítá i v budoucnu. Podle údajů AC Nielsen ten v roce 2001 do reklamy značky Gambrinus investoval 169 538 606 korun.

-jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.