Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Z obyvatel EU tráví nejvíce času před televizí Italové a Řekové

Redakce MAM25. 6. 2002

Italové a Řekové tráví denně před televizní obrazovkou nejvíce času ze všech obyvatel EU, a to v průměru téměř čtyři hodiny, zatímco průměr v celé Evropské unii je 3 hodiny a 24 minut. Televizi holdují snad více jen Američané, kteří jí věnují v průměru 4 hodiny a 20 minut denně, uvedla v Bruselu unijní agentura Eurostat.
S odvoláním na údaje z roku 2000 agentura dále sdělila, že vysoká sledovanost televize, nad 200 minut denně, je také v Británii, Španělsku, Německu a Portugalsku. Naopak nejnižší, pod 150 minut, je v Lucembursku, Rakousku a Švédsku. V zemích EU vlastní nejméně jeden televizor přes 96 procent domácností, dodala Eurostat.

-čtk-

×

Reklama na X-Box čelí obvinění z plagiátorství

Starší článek

Představenstvo TV3 podalo v pátek návrh na konkurs společnosti

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: AČRA MK

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

Sportisimo pokračuje s mediální agenturou PHD

Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Ten aktuálně expanduje a zároveň zvětšuje je svou…
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více