Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Všechny Murdochovy listy budou bojovat proti euru

Redakce MAM11. 6. 2002

Tiskový magnát Rupert Murdoch, který ovládá významnou část britské mediální scény, bude svým vlivem bojovat proti zavedení eura v Británii. V případě vyhlášení referenda bude chtít, aby jeho noviny působily proti vstupu Británie do měnové unie. Murdoch to řekl v rozhovoru pro list Financial Times.
“Hlasujte proti” – takový vzkaz by Murdoch chtěl vidět ve svých britských novinách The Sun, The News of the World, The Times a The Sunday Times k referendu, které chce vláda vyhlásit po splnění stanovených ekonomických podmínek. “Evropa je tvořena tolika rozlišnými kulturami a historiemi, že srazit ji dohromady vládou nikomu neodpovědných francouzských byrokratů … Za nejužitečnější považuji vyčkat,” řekl Murdoch.
Murdoch ocenil postoj ministra financí Gordona Browna, který je podle něho s postojem k euru opatrný. Přes nesouhlas s jeho levicovým postojem a snahou přijmout euro se Murdoch vyznal i z obdivu k premiérovi Tonymu Blairovi. “Je to hluboce věřící kalvinista, který věří v povinnost pracovat,” řekl Murdoch.
Australský magnát je nejvlivnějším vlastníkem v britském tisku a jeho postoj by mohl být vážnou překážkou pro prosazení vstupu Británie do měnové unie. Svůj vliv prokázal Murdoch ve volbách posledních deseti let, kdy nejprve podporoval vládnoucí konzervativce a po nástupu Blaira do čela labouristů přesunul svou podporu k nim a pomohl jim k vítězství.

-čtk-

×

Radek Schiller opouští Taylor Nelson Sofres

Starší článek

Slovenská licenční rada zahájila řízení o zrušení registrace UPC

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka…
21. 4. 202121. 4. 2021
Lidé

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Sport

Volkswagen spustil soutěž Zažij Euro. Vítěz soutěže povečeří s Petrem Čechem

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij Euro o atraktivní ceny. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na…
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více