Volvo v novém Zákaznickém centru

13. 6. 2002 10:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Autorizovaný dovozce osobních vozů značky Volvo, společnost Volvo Auto Czech, otevřela v Průhonicích nové Zákaznické centrum. Součástí centra je také autorizovaný servis a rovněž zde bude sídlo celé společnosti Volvo Auto Czech.
Zákaznické centrum je v duchu filosofie značky Volvo prioritně zaměřeno nikoliv na vozy samotné, ale na spokojenost a dobrý pocit uživatele, čemuž odpovídá i podoba a vybavení centra v severském stylu. „Nové Zákaznické centrum je součástí dlouhodobého projektu, který nám má umožnit další rozvoj značky Volvo v České republice,“ říká ředitel společnosti Volvo Auto Czech Desmond Mullan. V komunikaci by měly být posíleny především její přímé formy tak, aby bylo dosaženo přímého kontaktu mezi značkou Volvo a zákazníkem po celou dobu životního cyklu vozu. Ten se odvíjí od prvotního kontaktu zákazníka s automobilkou, přičemž společnost chce i nadále posilovat některé netradiční formy tohoto kontaktu a nadstandardní služby. Poradci tak například mohou zákazníka, pokud si to přeje, navštívit v místě bydliště, v práci či na chalupě. Inovativní služby, které ve svém Zákaznickém centru nyní Volvo nabízí by se v blízké budoucnosti měly stát standardem pro všechny autorizované prodejce vozů Volvo v  České republice.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.