V Písku začal devátý ročník festivalu Tour Region Film

4. 6. 2002 10:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Promítáním soutěžních snímků začal dnes v píseckém Divadle Fráni Šrámka devátý ročník festivalu filmů, videopořadů a multimédií o regionech v cestovním ruchu. Festival Tour Region Film 2002, který pokračuje i ve středu, se podle organizátorů stává fórem nejen pro filmy a multimédia, ale i pro odborníky cestovního ruchu v regionech; mohou na něm vzájemně konfrontovat a prezentovat problematiku turistiky v regionech a ve městech.
„Kategorie videospotů (do pěti minut) a filmů a videopořadů v délce do 30 minut je zastoupena 67 díly. O ceny v kategorii multimédií, zahrnující CD ROM a webové stránky, která je vyhlášena teprve počtvrté, se uchází 54 tvůrců. Ve srovnání s minulým ročníkem je tedy účast opět vyšší,“ řekl Jiří Hanzl ze štábu festivalu.
Souběžně s filmovým festivalem se v Písku koná šestý ročník festivalu propagačních materiálů měst a regionů Tourpropag. Města, obce a kraje z celé republiky jeho organizátorům poslaly 344 plakátů, letáků, průvodců, map, kalendářů, reprezentativních publikací a dalších propagačních materiálů včetně jejich kolekcí.
Výsledky festivalu Region Tour Film 2002 zveřejní organizátoři, k nimž patří Česká centrála cestovního ruchu, písecký okresní úřad a město Písek, ve středu. Nejlepší snímky postoupí na mezinárodní filmový festival Tourfilm 2002, jehož dějištěm bude 25. a 26. září Grandhotel Pupp v Karlových Varech.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.