Tesco rozšiřuje řadu diskontních výrobků
Společnost Tesco Stores ČR podstatně rozšířila okruh výrobků zařazených do programu “Trvale nízké ceny”. V obchodních domech a hypermarketech Tesco tak zákazníci mohou vybírat z 1500 produktů v této kategorii. Výrobky by měly být nabízeny za nižší nebo stejnou cenu, za jakou je prodává konkurence.
To, jaké produkty jsou zařazené do programu, mohou ovlivnit sami zákazníci. Kategorie Trvale nízké ceny se vztahuje k výrobkům, které jsou v celkové nabídce společnosti Tesco nejprodávanější.
Tesco vedle výrobků „Travale nízké ceny“ rozvíjí i nabídku výrobků pod vlastními značkami. Nejníže postavenou řadou jsou výrobky „Výhodný nákup“, na jaře pak byla představena nová řada výrobků s označením „Tesco“, která je oproti výrobkům z řady „Výhodný nákup“ posazena do vyšší cenové kategorie, ale zároveň i do vyšší kvality. Patrně ještě do konce roku se v řetězci pod značkou Finest objeví vlastní premium výrobky .
-bob-
Podobné zprávy
Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“
