Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tesco rozšiřuje řadu diskontních výrobků

Redakce MAM5. 6. 2002

Společnost Tesco Stores ČR podstatně rozšířila okruh výrobků zařazených do programu “Trvale nízké ceny”. V obchodních domech a hypermarketech Tesco tak zákazníci mohou vybírat z 1500 produktů v této kategorii. Výrobky by měly být nabízeny za nižší nebo stejnou cenu, za jakou je prodává konkurence.
To, jaké produkty jsou zařazené do programu, mohou ovlivnit sami zákazníci. Kategorie Trvale nízké ceny se vztahuje k výrobkům, které jsou v celkové nabídce společnosti Tesco nejprodávanější.
Tesco vedle výrobků „Travale nízké ceny“ rozvíjí i nabídku výrobků pod vlastními značkami. Nejníže postavenou řadou jsou výrobky „Výhodný nákup“, na jaře pak byla představena nová řada výrobků s označením „Tesco“, která je oproti výrobkům z řady „Výhodný nákup“ posazena do vyšší cenové kategorie, ale zároveň i do vyšší kvality. Patrně ještě do konce roku se v řetězci pod značkou Finest objeví vlastní premium výrobky .

-bob-

×

Hauska&Partner již drží poloviční podíl v agentuře ExMise

Starší článek

Fibingerová vyzvala Kučeru k rezignaci na členství v Radě ČT, on odejít nechce

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více