Startuje první ročník Lions Direct
Češi bohužel nebudou mít šanci utkat se ve finále o Lvi v premiérové directmarketingové kategorii. Ani jedna ze dvou přihlášených prací se totiž na shortlist nedostala. Jako jediná z ČR měla odvahu poměřit s mezinárodní špičkou své dvě práce pro značku Oskar agentura Proximity. Na festivalu soutěžila její „Nabídka služeb pro firemní zákazníky“, která byla rozesílána prostřednictvím direct mailu.
Ve finále Lions Direct bude soupeřit celkem 120 prací, přitom nejvíce šancí na úspěch má Velká Británie s 42 nominacemi, dále Německo 13, USA 12, Španělsko 11.
Soutěž Lions Direct probíhá v Cannes letos poprvé. Je určena všem formám direct marketingu a má být „oslavou kreativních a inovativních direct marketingových řešení“. Kategorie odstartovala velkolepě, když hned na počátku své historie zaznamenala velký zájem – celkem 1063 přihlášených prací, takže předstihla např. i Media Lions, které se udělují již od roku 1999.
Vstup nové kategorie dnes oficiálně zahájil svou přednáškou na téma “Ford – úspěch automobilové e-commerce” Lester Wunderman, zakladatel stejnojmenné agentury a otec celého oboru. V rámci Lions Direct proběhne na festivalu řada seminářů, na kterých budou prezentovat své zkušenosti přední DM agentury, např. londýnská agentura Leonardo se seminářem „Přechod k jiným médiím“, dále “Kreativita v direct marketingu” (agentura FEDMA), “Co se značkou ve vztazích se zákazníky” (Rapp Collins), “Všechno, co chcete vědět o nových technologiích v marketingové komunikaci” (MSN) a “Idea velké značky” (OgilvyOne).
Gabriela Stará, Cannes
Podobné zprávy

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči
