Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Startuje první ročník Lions Direct

Redakce MAM20. 6. 2002

Češi bohužel nebudou mít šanci utkat se ve finále o Lvi v premiérové directmarketingové kategorii. Ani jedna ze dvou přihlášených prací se totiž na shortlist nedostala. Jako jediná z ČR měla odvahu poměřit s mezinárodní špičkou své dvě práce pro značku Oskar agentura Proximity. Na festivalu soutěžila její „Nabídka služeb pro firemní zákazníky“, která byla rozesílána prostřednictvím direct mailu.
Ve finále Lions Direct bude soupeřit celkem 120 prací, přitom nejvíce šancí na úspěch má Velká Británie s 42 nominacemi, dále Německo 13, USA 12, Španělsko 11.
Soutěž Lions Direct probíhá v Cannes letos poprvé. Je určena všem formám direct marketingu a má být „oslavou kreativních a inovativních direct marketingových řešení“. Kategorie odstartovala velkolepě, když hned na počátku své historie zaznamenala velký zájem – celkem 1063 přihlášených prací, takže předstihla např. i Media Lions, které se udělují již od roku 1999.
Vstup nové kategorie dnes oficiálně zahájil svou přednáškou na téma “Ford – úspěch automobilové e-commerce” Lester Wunderman, zakladatel stejnojmenné agentury a otec celého oboru. V rámci Lions Direct proběhne na festivalu řada seminářů, na kterých budou prezentovat své zkušenosti přední DM agentury, např. londýnská agentura Leonardo se seminářem „Přechod k jiným médiím“, dále “Kreativita v direct marketingu” (agentura FEDMA), “Co se značkou ve vztazích se zákazníky” (Rapp Collins), “Všechno, co chcete vědět o nových technologiích v marketingové komunikaci” (MSN) a “Idea velké značky” (OgilvyOne).

Gabriela Stará, Cannes

×

Gladiátor na České televizi končí

Starší článek

Thomas Koch podal nejvíce německých přihlášek v kategorii Media Lions

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Slido

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Nová prodejna Asko nabídne vylepšený koncept a největší kuchyňské studio

Nová prodejna Asko – Nábytek v Havířově otevře 29. května a kromě inspirace zákazníkům nabídne i poradenství ohledně vybavení domácnosti a největší…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Pět českých vydavatelství dostane od Google zaplaceno za své zprávy

Google dnes spouští v Česku svůj nový produktový a licenční program pro zpravodajství s názvem Google News Showcase, v české verzi Výběr Zpráv Google.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více