Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Softwarové pirátství v loňském roce opět rostlo

Redakce MAM11. 6. 2002

Softwarové pirátství v loňském roce opět vzrostlo kvůli nedokonalým zákonům a zvyšující se dostupnosti nelegálního softwaru na internetu. Vyplývá to z výroční studie skupiny Business Sofware Alliance, která sdružuje 46 výrobců softwaru, včetně takových firem jako Microsoft, Symantec a Adobe Systems.
Zhruba 40 procent veškerého nového softwaru, který byl v loňském roce nainstalován na firemních počítačích, pocházelo podle studie z černého trhu, zatímco v roce 2000 to bylo pouze 37 procent. Členové skupiny Business Sofware Alliance přišli loni kvůli softwarovému pirátství o téměř 11 miliard dolarů tržeb.
Tradiční baštou softwarového pirátství zůstala v loňském roce východní Evropa, kde činil podíl nelegálního softwaru 67 procent. V Severní Americe, kde jsou přísnější zákony o autorských právech, se podíl pirátského softwaru zvýšil na 25 procent z předchozích 24 procent, stále však zůstává na nejnižší úrovni na světě.

-čtk-

×

Časopisu Můj dům vydavatelství Bertelsmann šéfuje Tomáš Fošenbauer

Starší článek

Britům vadí více reklama v televizi než na internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Atmedia vydává průvodce českým TV trhem

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia připravilo třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více