Sněmovna nepřijala zákaz tabákové reklamy

13. 6. 2002 14:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tabáková reklama bude zatím dál povolena, její zákaz dnes sněmovna neschválila. Nepřijala dokonce ani senátní změny v původně lidoveckém návrhu, takže pro tuto chvíli se v tabákové reklamě nebude měnit nic. Poslanec KDU-ČSL a hlavní autor návrhu novely Josef Janeček řekl, že po volbách se o zákaz tohoto druhu reklamy pokusí znovu.
V rozhodujícím hlasování získal zákaz tabákové reklamy podporu 93 ze 182 přítomných poslanců, k přijetí původního sněmovního znění bylo však třeba 101 hlasů. Novelu, jak ji poslanci koncem dubna už jednou schválili, dnes podpořili lidovci, komunisté, většina sociálních demokratů a Stanislav Volák z Unie svobody. Proti byla drtivá většina občanských demokratů, převážná část unionistů a dva sociální demokraté.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.