Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Slovenská “sestra” Novy nepředpokládá dopad dění okolo Železného

Redakce MAM15. 6. 2002

Slovenská komerční televize Joj, která vznikla počátkem roku za přispění Vladimíra Železného jako slovenská obdoba české Novy, nepředpokládá dopady nynějšího dění v Praze okolo Vladimíra Železného i na svou situaci.
“Nevidíme k tomu důvod. Situaci sledujeme, ale naším vlastníkem je Česká produkční; problémy jsou kolem CET 21, čili nás se to nedotýká,” řekl ČTK mluvčí Joj Ľudovít Tóth.
Mluvčí sice připustil, že Vladimír Železný sehrával velice důležitou roli při zakládání stanice, ale “Joj je samostatná televize se samostatným vedením”. Nevidí proto důvod, aby vývoj v Praze měl dopad i v Košicích, kde televize sídlí, respektive na další pokračování projektu přeměny Joj v konkurenceschopnou televizi.
“Nevidím žádnou spojitost mezi TV Joj a událostmi, které se dnes odehrály v Praze… Z Košic je do Prahy daleká cesta a ani v Praze v tom všichni nemají jasno,” poznamenal mluvčí Tóth.
Železný se dnes opět dostal do středu pozornosti poté, co jeho právník Aleš Rozehnal oznámil, že CET 21 odvolala Železného z funkce jednatele i generálního ředitele společnosti. Podle mluvčího Novy i představitelů licenční rady však Železný nadále v těchto funkcích zůstává.

-čtk-

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 24. týden 2002

Starší článek

Která televizní reklama se v poslední době nejvíce líbila?

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více