Škoda oficiálně oznámila novou reklamní agenturu
Agentura Cayenne z německého Düsseldorfu bude pomocí své sítě celosvětově vytvářet reklamu pro značku Škoda a její modelové řady Octavia a Fabia. Stala se vítězem mezinárodního výběrového řízení, které vyhlásila automobilka Škoda Auto. Oficiálně tak firma potvrdila informace, které M&M přinesl v pondělí.
Agentura Cayenne v propagaci fabií a octavií nahradí agenturu Grey. Tendru táhnoucího se téměř rok, jež pro Volkswagen organizovala konzultantská firma Ten Hoevel Communications, se původně účastnily také síť Foote Cone & Belding, Frankfurt, jež tak chtěla nahradit ztrátu Chrysleru, a dvě lokální německé agentury. Časopis AdAge napsal, že oba finalisté předvedli vynikající práce, ale ve prospěch Cayenne rozhodly údajné problémy v komunikaci mezi Škoda Auto a pražskou pobočkou Grey Worldwide.
Cayenne, ve které má Dentsu minoritní podíl, je jednou z nejrychleji rostoucích malých agenturv Německu, mezi klienty patří např. mobilní operátor Vodafone.
-man, jj-
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
