Prima zařadí do letního vysílání seriál Malý pitaval z velkého města

12. 6. 2002 09:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

„Léto k nakousnutí“ bude hlavním sloganem letního programového schématu televize Prima, který na tiskové konferenci prezentovali představitelé managementu televize. Prima podobně jako TV Nova vsadí na osvědčené pořady. Jedním z největších taháků by mělo být vysílání seriálu z výrobny bývalé Československé televize Malý pitaval z velkého města a pořadu Receptář prima nápadů, který se posouvá do hlavního vysílacího času.
Pondělní večery budou v létě na Primě patřit belgickému detektivovi Hercule Poirotovi, po němž je pojmenována i celá detektivní série. Do úterního večerního vysílání je připraven již zmiňovaný seriál Malý pitaval z velkého města, který Prima zakoupila od České televize. Po Chalupářích jde o druhý seriál, který Prima od ČT získala.
Středě budou dominovat krimi seriály a napínavé filmy, večer vždy odstartuje Kriminálka Kolín. Starší české filmy jako Páni kluci, Pod jezevčí skálou, Copak je to za vojáka, Romance za korunu nebo Discopříběh jsou připraveny na čtvrteční večer, pátečním hlavním pořadem bude britský seriál Vraždy v Midsomeru. V sobotu se představí nová série detektivního Místa činu a každou neděli Případy otce Dowlinga.
Ve čtvrtek 13. června pak Prima odvysílá speciální předvolební diskusi s názvem Poslední slovo, ve které vystoupí předsedové všech pěti parlamentních stran.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.