Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Polsko chtělo reklamní kampaní lákat turisty, ze záměru ale sešlo

Redakce MAM3. 6. 2002

Polsko bude muset ustoupit od pompézní reklamní kampaně, která měla povzbudit zahraniční turisty ke strávení dovolené například na polském venkově. Reklamní akce, v níž měly účinkovat rovněž slavné hollywoodské hvězdy, měla zemi představit jako “příhodu se šťastným koncem”. Z plánů sešlo kvůli nedostatku peněz, informoval místopředseda Polské turistické organizace Wojciech Kodlumański.
Tvůrci reklamní kampaně chtěli především západním turistům v Polsku nabídnout často věci, které by sami Poláci často rádi velice rychle změnili. Například pobyt ve vsi daleko, a to nejen místně, od civilizace. Argumentovali tím, že turistu zhýčkaného komfortem západní civilizace nezajímají památky, za kterými pojede spíš do Řecka, ani moře, které si spíše vychutná na Kanárských ostrovech.
Herci světového formátu, mimo jiné Antonio Banderas, Sandra Bullocková nebo Harrison Ford, tak měli turisty k návštěvě Polska navnadit “příhodami se šťastným koncem”, které je údajně možné prožít v divoké polské přírodě a na zaostalém venkově. “Bohužel, v rozpočtu se nenašly peníze, museli jsme to vzdát,” řekl Kodlumański. Za vhodnější řešení přitom v nastalé situaci označil zajištění alespoň vnitropolské propagace jednotlivých regionů.
“Zajímá nás, aby Poláci poznali, jak je Polsko pěkné, kolik je v něm překrásných míst, které nikdy v životě neviděli. Chceme to ukázat,” komentoval změnu cíle reklamní kampaně. Podrobnosti zatím neuvedl. Kromě velkoplošné vnější reklamy by ale Poláky měly ke strávení dovolené ve vlastní zemi navnadit rovněž televizní pořady a série reklamních pohledů.
Poláci loni na turistiku v rámci Polska vydali podle údajů Polské turistické organizace na tři miliardy dolarů. Zahraniční turisté pak v zemi nechali ještě o dvě miliardy dolarů více.

-čtk-

×

Dřívější nezávislá ruská televize TV-6 obnovila své vysílání

Starší článek

Zastupitelství zrušilo stíhání ředitele České televize

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Creative Commons (CO)

Přímý přenos pohřbu prince Philipa se bude vysílat na TV Nova

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více