Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Platby kartami vzrostly skoro o 100 %

Redakce MAM21. 6. 2002

Podle údajů, které vydala asociace Visa International, utratili domácí držitelé jejích platebních karet v roce 2001 u českých obchodníků téměř 7 miliard korun, což je ve srovnání s předchozím rokem více než 80% nárůst útraty.
V loňském roce tak utratili čeští držitelé karet Visa nejvíce v obchodech s potravinami a v supermarketech (1,144 miliard korun), následují benzinová čerpadla (1,116 miliard korun), obchodní domy (744 milionů korun), obchody s oblečením (663 milionů korun) a s nábytkem a bytovými doplňky (526 milionů korun).
Celkový počet transakcí s kartami Visa vzrostl v loňském roce více než celková útrata, když dosáhl 9 206 058, nárůst o 96 % ve srovnání s předchozím rokem. Tento vývoj potvrzuje současný trend použití platebních karet u nás pro menší každodenní nákupy, spíše než k občasné úhradě velkých částek. Průměrná hodnota jedné transakce se snížila z 1 246 korun v roce 2000 na loňských 1 149 korun.
Z počtu transakcí je patrné, že češi nejvíce používají karty u benzinových čerpadel 1 573 035 transakcí v roce 2001). V těsném závěsu se drží supermarkety a obchody s potravinami (1 445 087 transakcí), obchodní domy (780 098 transakcí), obchody s oblečením (380 685 transakcí) a úhrady telekomunikačních služeb (311 561 transakcí).

-bob-

×

S porušením práv duševního vlastnictví se setkalo 87 % firem

Starší článek

Češi postoupili i na filmový shortlist

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více