Nový časopis CRM revue na trhu

24. 6. 2002 09:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na trhu odborných magazínů se objevil nový časopis CRM revue. První číslo titulu, který vydává společnost Infocom, se na stolech marketingových, PR či IT pracovníků objevilo začátkem června. Podle slov šéfredaktora Michala Jirkovského se zatím jedná o půlročník.
„Podle zkušeností z letošního roku uvidíme, zda v  příštím roce frekvenci nezvýšíme,“ řekl pro M&M. Titul nyní vyšel v nákladu 10 tis. kusů. „U příštího čísla se však počítá o pět tis. více.“ Časopis je distribuován zdarma prostřednictvím společnosti POST Service a jedna inzertní strana v něm stojí 80 – 150 tis. korun podle druhu a rozsahu.

-rač-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.