Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 7. června 2002

Redakce MAM19. 6. 2002




Pavouci ovládli česká kina, a to i ta nejluxusnější. Svědčí o tom, že filmové ztvárnění populárního komiksu o Spidermanovi se hned po premiéře umístilo v čele žebříčku nejnavštěvovanějších snímků. Příběhy pavoučího muže, skotačícího pomocí lan vystřelovaných z ruky mezi newyorskými mrakodrapy, sledovalo o víkendu v devatenácti kinosálech 45.408 diváků. Tržby přesáhly pět miliónů korun.


Podle statistiky Unie filmových distributorů skončily na druhém místě Hvězdné války s podtitulem Epizoda II – Klony útočí. I dalšími v pořadí jsou americké snímky Sedmý hřích a Těžce zamilován.


Z české tvorby obhájila Šteindlerova Perníková věž jako před týdnem třinácté místo. Zelenkův Rok ďábla, který bude začátkem července českou kinematografii spolu s novinkou Zdeňka Tyce Smradi reprezentovat na mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech, skončil po čtrnácti týdnech od premiéry šestnáctý. Výlet scenáristky a režisérky Alice Nellis je osmnáctý.


Snímky Spiderman a Hvězdné války zabodovaly i v čele žebříčků specializujících se na návštěvnost moravských, pražských a brněnských kin. Na Moravě byla Šteidlerova Perníková věž dokonce devátá a v Brně desátá.


.


Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 7. června 2002


.


-čtk, red-

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 6. června 2002

Starší článek

Yahoo! kupuje portál ve Finsku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více