Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Microsoft očekává růst zájmu o internetovou reklamu

Redakce MAM18. 6. 2002

Americký softwarový gigant Microsoft očekává v nastávajícím fiskálním roce nárůst internetové reklamy u svého portálu MSN v Evropě, Africe a na Blízkém Východě o 25 procent. Firma počítá s odklonem inzerentů z automobilového a finančního sektoru od tradičních médií, jako jsou rozhlas či televize, k internetové reklamě.
Řada analytiků je však k tomuto výhledu skeptická a upozorňuje, že jej nelze považovat za známku oživení celého sektoru. Zájem o reklamu na internetu v loňském roce výrazně polevil, což zvlášť silně posílily firmy Yahoo, AOL a Terra Lycos.
Divizi MSN se již podařilo přilákat velké zákazníky, jako například Unilever, Volkswagen a Walt Disney. Nový fiskální rok společnosti Microsoft začíná prvního července. V posledním čtvrtletí tohoto fiskálního roku očekává firma zisk 41 až 42 centů na akcii při tržbách sedm až 7,1 miliardy dolarů.

-čtk-

×

Canal Plus prodá podíl v Canal Digital norské firmě Telenor

Starší článek

Rozehnal: CET 21 se odvolá proti zamítnutí zvýšení kapitálu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více