Která televizní reklama se v poslední době nejvíce líbila?

17. 6. 2002 00:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG




OMD Snapshot tentokrát rozebírá aktuálně nejoblíbenější televizní reklamy mezi českou populací ve věku 15-59 let. Respondenti měli odpovědět na otázku „Která reklama v TELEVIZI se Vám v poslední době nejvíce líbíla?“, tedy jmenovat značku a následně pak popsat obsah reklamy. Každý člověk mohl říci právě jednu reklamu.


Výsledky zobrazuje podkladový graf: Jednoznačně vítězí Staropramen se svým seriálem „Pivní tábor“, který uvedlo dvakrát více lidí než reklamu, jež skončila druhá. „Pivní tábor“ neztratil nic z procenta oblíbenosti oproti předchozímu šetření, které proběhlo na konci března – dlouhodobě si drží první pozici. Opakovaně úspěšné byly také spoty Huggies s dětmi a krabicemi, Citroen Berlingo se svým pořádným kočárem, Oskarův masér, Toma s ježky a spot Kleenexu. Ten je ovšem velmi nešťastným příkladem, jelikož stejně jako v minulém šetření ho všichni lidé, kteří si oblíbili reklamu se psem a toaletním papírem, přiřadili ke značce Zewa. Některé značky bodovaly i s více motivy: Dvě různé reklamy se objevily například u Jupí, Fidorky či Peugeotu, tři u Oskara, nicméně se ale do grafu kvalifikovaly pouze spoty, které uvedlo více než 1,5 % respondentů.


(OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem na populaci ČR.)


obr



Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.