Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kolik stojí hollywoodská hvězda?

Redakce MAM25. 6. 2002

Vzrůstající trend angažování hollywoodských hvězd v evropských reklamách dal vzniknout polooficiálnímu seznamu zhruba 130 herců a hereček s cenami za jaké jsou ochotni v reklamě vystoupit. Agentura Starworks, jež se živí domlouváním podmínek mezi reklamními agenturami a agenty umělců rozčlenila herce do tří kategorií podle částky, na kterou si své angažmá v panevropské kampani cení.
První skupina začíná na 50 000 dolarech, druhá na 200 000, třetí pak nejde pod 500 000. Zatímco v USA propůjčení svého jména k propagaci velmi pozorně zvažují, učinkování v reklamě mimo severoamerický kontinent berou hollywoodští herci jako vítané přilepšení, které nemá na jejich pověst a kariéru takový vliv. Použití slavných tváří z  amerických filmů je populární zejména v Itálii a podle ohlasů z tamních reklamních agentur bude tento trend pokračovat, protože použití známé tváře je sázka na jistotu, jež propagovanému výrobku vždy přitáhne pozornost.

-Jj-

×

Růst tržeb koncernu Unilever zpomalilo ve druhém čtvrtletí počasí

Starší článek

Chalupský: CET 21 loni zvýšil čistý zisk o téměř 100 miliónů Kč

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více